تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد صدور زائر کارت برای تمامی زائران

کد خبر: ۵۱۸۸۸۱

۹۴۵  بازدید

نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت پیشنهاد کرد تا زائر کارت برای زائران ایرانی عتبات عالیات، سفرهای عمره و حج طراحی و استفاده از آن دراولویت قرارگیرد.

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر در دیدار مدیرعامل بانک ملی اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنیم زائر کارت برای زائران ایرانی عتبات عالیات و سفرهای عمره و حج طراحی و استفاده از آن در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سالانه چند میلیون ایرانی به عراق و عربستان سفرمی‌کنند استفاده از زائر کارت موجب ارتقاء امنیت مالی در اینگونه سفرها خواهد شد.

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با مهم خواندن توسعه همکاری با شبکه بانکی کشورهای هدف حوزه حج و زیارت تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب به زائران اولویت ما است و سیستم بانکی می‌تواند با برقراری این ارتباط و استفاده از تکنولوژیهای روز راهکار مناسب را فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکرهمچنین پیشنهاد کرد کارگروهی متشکل از کارشناسان بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و بانک ملی ایران راهکارهای تعامل و همکاری هرچه بیشتر در حوزه حج و زیارت را بررسی و برای تصمیم گیری به نشست مشترک مسئولان ذیربط منعکس کنند.

وی افزود: درسالهای گذشته شاهد تعامل خوب و مثبت بانک ملی ایران در حوزه حج و زیارت بوده‌ایم و این بانک در اجرای چند طرح با هدف خدمات رسانی به زائران عتبات مشارکت و سرمایه‌گذاری کرده است.

درادامه این دیدار محمدرضا حسین زاده؛ مدیرعامل بانک ملی ایران توافق صورت گرفته برای حج امسال را در راستای حفظ شئون زائر ایرانی و عزتمند توصیف کرد و گفت: این بانک آمادگی دارد با بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای حفظ حقوق زائرهمکاری کند.

راه‌اندازی شعب بانک ملی در نجف و کربلا

وی از فعالیتهای این بانک در بخشهای مختلف به‌ویژه اقدامات صورت گرفته درعراق گزارشی ارائه واعلام کرد: به‌زودی شعبه بانک ملی ایران در نجف راه‌اندازی خواهد شد و این بانک راه‌اندازی شعبه کربلا را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

حسین زاده با اشاره به اینکه مذاکره با بانک مرکزی عراق برای ارائه خدمات به زائران عتبات ادامه دارد، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه زیرساختهای بانکی در آن کشور خدمات بیشتری به زائران عتبات ارائه دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد صدور زائر کارت برای تمامی زائران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..