تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمستان سرد و شمعدانی‌های ترمه‌ای

زمستان سرد و شمعدانی‌های ترمه‌ای


 وی افزود: مسائل مالی و استقلال زنان موضوعی است كه ریشه بیشتر اختلافات خانواده‌های ایرانی است.
 
بهبودی اظهار داشت: در گذشته زنان ایرانی استقلال مالی نداشتند و به همین دلیل علی‌رغم همه مشكلات، زندگی زناشویی را تحمل می‌كردند. ولی امروز چون زنان وارد اجتماع شده‌اند و پا به پای مردان كار می‌كنند، كمتر خودشان را وابسته به مردان می‌دانند و استقلال مالی دارند كه همین استقلال مالی باعث می‌شود در هنگام بروز اختلاف راحت‌تر از هم جدا شوند.
 
وی در ادامه درباره شناساندن انقلاب و دفاع مقدس به نسل‌های جوان با بهره گیری از منابع و اسناد
 
گفت: قوانین دست و پاگیری كه برخی سازمان‌ها و نهادها در زمینه در اختیار گذاردن منابع و اسناد دارند باعث می‌شود نویسندگان كمتر به سراغ این منابع می‌روند.
 
بهبودی افزود: در قانون آمده كه باید 40 سال از یك رویداد بگذرد تا منابع در اختیار محققان و مخاطبان قرار گیرد، در حالی كه پس از 40 سال دیگر رویداد تازگی ندارد و اثرگذار نخواهد بود.
 
وی در پایان درباره نمایشگاه كتاب گفت: در سال یك بار امكان حضور همه اقشار و علاقه مندان به كتاب برای خرید و فروش كتاب وجود دارد و از طرف دیگر با برگزاری حضوری و دیدار نویسنده با خواننده كه توسط سوره مهر برگزار می‌شود این امكان به وجود آمده كه خواننده از نزدیك با نویسنده صحبت كند. این آرزوی یك خواننده است ولی در زمان ما این امكان وجود نداشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمستان سرد و شمعدانی‌های ترمه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..