تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 مدال طلا و نقره در روز دوم/ ایران با 6 نماینده در روز پایانی

به گزارش افکارنیوز،

دومین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1) با حضور 472 تکواندوکار در دو رده‌سنی نوجوانان و بزرگسالان و در دو گروه آقایان و بانوان از صبح امروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه مردان نماینده حضور دارد.

در دومین روز این رقابت‌ها مبارزات اوزان 63- و 68- کیلوگرم برگزار شد که آریان محمدی و مهدی یوسفی (وزن 63- کیلوگرم)، محمد صفایی و سیدحسین احسانی (وزن 68- کیلوگرم)‌ نمایندگان ایران بودند که موفق به کسب یک مدال طلا و نقره شدند.

در وزن 63- کیلوگرم مهدی یوسفی عنوان قهرمانی را بدست آورد و آریان محمدی به مقام نایب قهرمانی رسید. در وزن 68- کیلوگرم محمد صفایی با شکست مقابل نماینده مغولستان از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند و سیدحسین احسانی نیز با باخت برابر تکواندوکار قزاقستانی از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

اما دیروز (شنبه) و در روز نخست این رقابت‌ها مهدی اسحاقی و محمدصادق دهقانی قهرمان شدند، جعفر خلیل زاده و احمد محمدی بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و فرشاد قیاس شندی نیز به مدال برنز این رقابت‌ها رسید.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربی می‌باشد.

گفتنی است، تورنمت آزاد قزاقستان (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 مدال طلا و نقره در روز دوم/ ایران با 6 نماینده در روز پایانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..