تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مراسم قرعه کشی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش افکارنیوز،

مراسم قرعه کشی برنامه های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امشب 3 اردیبهشت ماه در محل صدا و سیما آغاز شد.

گفتنی است؛  این مراسم به صورت زنده از شبکه یک سیما، شبکه خبر و رادیو ایران پخش می شود.

مدعوین این مراسم رییس رسانه ملی، اعضا ستاد انتخابات وزارت کشور، رئیس و اعضا ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما، نمایندگان نامزدها، نماینده شورای نگهبان ، نماینده وزیر کشور، دبیر هیئت اجرایی و مرکزی انتخابات ، نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما و نماینده دادستان کل کشور هستند.

نحوه قرعه‌کشی بدین صورت است که نمایندگان نامزدها اعدادی که روی گوی های طراحی شده حک شده به صورت تصادفی و به قید قرعه بر می دارند و با توجه به گوی انتخاب شده ، کنداکتور پخش برای آن نامزد (با توجه به قرعه انتخاب شده آن نامزد) مشخص می شود و بعد از این اتفاق  همه می توانند جدول پخش برنامه های هر نامزد را مشاهده نمایند.

کنداکتور برنامه های نامزدها هم اکنون مشخص شده است و فقط امشب هر نامزد متناسب با عددی که انتخاب می کند در این کنداکتور جا می گیرد.

 آشنا نماینده روحانی در حاشیه مراسم قرعه کشی برنامه‌های تلویزیونی نامزدها در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  تمام نماینده‌های داوطلبان تاکید بر مناظره زنده دارند تصریح کرد: خوشبختانه مطلع شدیم رسانه ملی هم خواستار این موضوع است.

وی همچنین تاکید کرد:  امیدوارم در قرعه کشی هرچه خیر است اتفاق بیفتد.

آشنا گفت: اولویت رییس جمهور در زمان مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی تلویزیونی مشخص می‌شود.

ادامه دارد... 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مراسم قرعه کشی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..