تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز قرعه کشی جدول پخش تبلیغات نامزدها

کد خبر: ۵۱۸۸۳۹

۱۲۷۱  بازدید

مراسم قرعه‌کشی جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری هم‌اکنون در حال برگزاری است.

خبرگزاری تسنیم: مراسم قرعه‌کشی جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری از دقایقی پیش آغاز شده و هم‌اکنون در حال برگزاری است.

در این مراسم، حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور، احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور، احسان قاضی‌زاده هاشمی، پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات، نمایندگان 6 کاندیدای ریاست جمهوری، علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از معاونینش و . . . حضور دارند.

در این مراسم، علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسام الدین آشنا به نمایندگی از حسن روحانی (آشنا احتمالا به نمایندگی از محمد شریعتمداری که در قم به سر می‌برد، در این مراسم حضور یافته است)، سید محمود رضوی به نمایندگی از محمد باقر قالیباف و  . . . . حضور دارند.

گفتنی است، این مراسم اگر چه قرار بود راس ساعت 22 آغاز شود، تاکنون تاخیری 30 دقیقه‌ای داشته است.

نتایج قرعه کشی جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری را در ذیل بخوانید:

غیر از برنامه‌های تبلیغاتی، کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در 3 مناظره زنده تلویزیونی و مشترک نیز حضور خواهند یافت؛ برنامه زمانی این مناظرات را در ذیل بخوانید:

** جمعه 8 اردیبهشت از ساعت 16 - موضوع اقتصادی

** جمعه 15 اردیبهشت از ساعت 16 - موضوع اجتماعی

** سه‌شنبه 19 اردیبهشت از ساعت 22 - موضوع سیاسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز قرعه کشی جدول پخش تبلیغات نامزدها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..