تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




25 عضو هیات مشورتی جبهه مردمی مشخص شدند/ تصمیم‌گیری درباره نحوه تعامل جبهه با ستاد نامزدها

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، منیره نوبخت عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره جزئیات یازدهمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی اظهار داشت: در این نشست دستورات مختلفی داشتیم از جمله اجرای مواد آئین‌نامه و اساسنامه که درباره آنها تصمیم‌گیری شد. 

نوبخت گفت: در ماده 11 اساسنامه جبهه آمده است که تشکیل یک کمیته مشورتی برای ارائه نظرات و پیشنهادات به شورای مرکزی باید صورت بگیرد و این کمیته مشورتی غیر از کمیته‌های تخصصی ماست لذا درباره تشکیل هیأت مشورتی مفصل بحث شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مشخص شدن اعضای هیأت مشورتی خاطرنشان کرد: بر اساس اساسنامه و پس از رای‌گیری 12 نفر از شورای مرکزی و تعدادی از افراد بیرون از شورای مرکزی مشخص شدند و هیأت مشورتی با حضور 25 نفر تعیین شد. 

وی ادامه داد:‌ همچنین در این نشست درمورد مجموعه برنامه‌های تبلیغاتی، نحوه مشارکت جبهه با ستاد کاندیدای جبهه که در حال حاضر دو نفر هستند و برنامه‌های زمانبندی شده ایام تبلیغات که یک هفته زودتر آغاز شده و نیز نحوه تعامل جبهه با ستادهای نامزدها بحث و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/9U4A6N



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «25 عضو هیات مشورتی جبهه مردمی مشخص شدند/ تصمیم‌گیری درباره نحوه تعامل جبهه با ستاد نامزدها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..