تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قول مسئولان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان

کد خبر: ۵۱۸۸۲۶

۲۳  بازدید

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: مسئولان سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون قول دادند که مطالبات سال ۹۵ فرهنگیان در اردیبهشت ماه پرداخت شود

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: مسئولان سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون قول دادند که مطالبات سال ۹۵ فرهنگیان در اردیبهشت ماه پرداخت شود

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگویی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: معاونان و مدیران سازمان برنامه گزارشی از بودجه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را ارائه دادند ضمن اینکه نمایندگان سوالاتی داشتند که به سوالات آنها نیز پاسخ داده شد.

وی افزود: بر اساس گزارشی که در این جلسه ارایه شد بخشی از مطالبات فرهنگیان هنوز پرداخت نشده و مسئولان قول دادند که در اردیبهشت ماه مطالبات سال ۹۵ فرهنگیان پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش افزود: همچنین در این جلسه گزارشی از وضعیت بودجه دانشگاه‌ها و نیز اعتبارات شرکت ‌ دانش بنیان ارایه شد.

میرزاده در پایان اظهار کرد: مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در جلسه کمیسیون آموزش گزارشی از برنامه‌های خود ارایه کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قول مسئولان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..