تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه چورک زیتون

کد خبر: ۵۱۵۷۵۲

۷۵۸۵  بازدید

چورک زیتون، نوعی پیش غذا است که حتی برای صبحانه هم می توانید آن را درست کنید. البته برای درست کردنش باید کمی حوصله به خرج دهید.

ماهنامه سرآشپز - گیتی بهاری: چورک زیتون، نوعی پیش غذا است که حتی برای صبحانه هم می توانید آن را درست کنید. البته برای درست کردنش باید کمی حوصله به خرج دهید.


مواد مورد نیاز:

سوسیس (نگینی خردشده): 4 عدد تخم مرغ: 2 عدد پیاز کوچک (نگینی خردشده): 1 عدد پنیر موتزارلا (رنده شده): 150 گرم جعفری (خردشده): یک دوم پیمانه زیتون سبز بدون هسته (ریز خرد شده): 10 عدد نمک و فلفل قرمز: به میزان لازم آرد: 1 پیمانه بیکینگ پودر: 1 ق چ روغن مایع: به میزان لازم روغن زیتون: 2 ق س
 چورک زیتون

روش پخت:

1.    تخم مرغ را درون کاسه ای ریخته و با استفاده از چنگالی بزنید (1 قاشق سوپخوری از آن را کنار بگذارید).


2.    سوسیس (به جای ان می توانید گوشت چرخ کرده سرخ شده با روغن کم یا قارچ خام و یا سینه مرغ پخته شده استفاده کنید)، پیاز، پنیر موتزارلا، یک دوم پیمانه روغن مایع، روغن زیتون، جعفری، زیتون، نمک و فلفل قرمز را به تخم مرغ اضافه کنید.


3.    آرد و بیکینگ پورد را نیز کم کمک به مواد بیفزایید و مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید که حالت چسبندگی نداشته باشد.


4.    کف و اطراف ظرف نسوزی را با مقداری روغن مایع چرب کنید. سپس مواد را در آن بریزید. بعد با پشت قاشقی روی آن را صاف کنید و روی آن را با استفاده از قلم مویی که تخم مرغ (کنار گذاشته شده) آغشته کنید.


5.    ظرف حاوی مواد را در طبقه وسط فر از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده، حدود 30 دقیقه قرار دهید تا روی آن طلایی رنگ شود، سپس آن را درون ظرفی قرار دهید و با سس گوجه فرنگی سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه چورک زیتون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..