تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرسنال حریف چلسی در فینال جام حذفی شد

photo_2017-04-23_21-05-36.jpg

آرسنال توانست با شکست منچسترسیتی به فینال جام حذفی انگلیس صعود کند و حریف چلسی شود.

به گزارش ایسنا، دومین دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس عصر یکشنبه برگزار شد و تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی برابر هم قرار گرفتند. این دیدار در 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و آرسنال توانست در وقت اضافه دو بر یک پیروز شود.

نیمه نخست سیتی از همه لحاظ تیم برتر بود. این تیم مالکیت توپ را در اختیار داشت و توانست موقعیت‌های زیادی را خلق کند و یک بار موفق به گلزنی شد اما داور این گل را قبول نکرد. در نهایت نیمه نخست بدون گل به پایان رسید. سیتی در این نیمه مجبور شد یک تعویض اجباری داشته باشد، دیگو سیلوا زمین بازی را ترک کرد و رحیم استرلینگ جایگزینش شد.

در نیمه دوم بازی متعادل پیش رفت اما باز هم سیتی به دنبال به ثمر رساندن گل نخست بود که در نهایت این اتفاق افتاد. پاس زیبای یحیی توره، سرخیو آگوئرو را در موقعیت خوبی قرار داد و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه آرسنال را باز کرد. در ادامه شاگردان آرسن ونگر به دنبال جبران نتیجه بودند و ناچو مونرئال این کار را انجام داد و بازی را در دقیقه 72 به تساوی رساند.

سیتی پس از این گل دوباره تهاجمی بازی کرد و دوبار دروازه آرسنال را لرزاند. ابتدا شوت سرکش توره به تیرک دروازه برخورد کرد و دقایقی بعد ضربه سر گابریل خسوس به گل تبدیل نشد. آرسنال هم در این لحظات فرصت گلزنی داشت اما دروازه حریف باز نشد. در نهایت نیمه دوم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی در وقت های اضافه دنبال شد.

در وقت‌های اضافه هر دو تیم به دنبال فرصتی برای باز کردن حریف خود بودند که آرسنال به هدف خود رسید. سانچس که در گل اول تیمش تاثیر گذار بود گل پیروزی آرسنال را نیز به ثمر رساند. آرسنال 15 دقیقه نخست را با پیروزی به پایان رساند و در 15 دقیقه پایانی اجازه نداد دروازه اش توسط سیتی باز شود. آرسنال با این پیروزی به فینال این رقابت ها رسید.

پیش از این چلسی با شکست چهار بر دو تاتنهام به فینال صعود کرده بود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرسنال حریف چلسی در فینال جام حذفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..