تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولاند: تمام تدابیر لازم را برای تأمین امنیت انتخابات به کار بسته‌ایم

اولاند

رئیس‌جمهوری فرانسه اعلام کرد، دولت این کشور تمامی تدابیر ممکن را برای تأمین امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری کنونی به کار بسته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه گفت، دولت این کشور تمامی تدابیر محتمل را به کار بسته تا امنیت حداکثری را در جریان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری کنونی برقرار نماید و بدین ترتیب، شهروندان فرانسوی بتوانند از حقوق اساسی خود در کمال امنیت بهره‌مند شوند.

پیش از این، وزیر دادگستری فرانسه گفت، نیروهای امنیت ملی این کشور همزمان با برگزاری انتخابات حداکثر حضور خود را دارند.

رئیس‌جمهوری فرانسه در همین راستا تأکید کرد: همه تدابیر به کار گرفته شد و من می‌خواهم از نیروهای امنیتی که با هوشیاری تمام وارد عمل شده‌ و شرایط را برای برگزاری توأم با امنیت انتخابات فراهم کرده‌اند، قدردانی کنم.

اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه در حالی مطرح می‌شود که در پی تیراندازی اخیر به سمت افسران پلیس در پاریس، نگرانی‌ها درباره تأمین امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولاند: تمام تدابیر لازم را برای تأمین امنیت انتخابات به کار بسته‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..