تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر جنبش انصارالله: نظام عربستان یک نظام آمریکایی‌شده و صهیونیستی‌شده است

رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (یک شنبه) سخنانی را به مناسبت سالگرد شهادت موسس این جنبش ایراد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از العهد، عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالگرد شهید سید حسین بدر حوثی گفت: برخی از کشورها موضعی در قبال هجمه‌ای که امت ما در آماج آن قرار دارد، ندارند.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند تا ما را تحت تملک خود درآورند به همین دلیل ما باید با ابزارهای مختلف، مانع آنها شویم.

عبدالملک حوثی خاطرنشان کرد: موضعی که با فطرت همخوانی داشته باشد، برخورد با خطر و هجمه‌ای است که امت ما در آماج آن قرار دارد.

وی تصریح کرد: نباید پذیرفت که ما به امتی تبدیل شویم که ریختن خونش مباح شود و از ما صدها هزار تن کشته شوند.

عبدالملک حوثی اظهار کرد: برخی از جنبش‌ها موضع مسئولانه و بر حق در قبال هجمه فاجعه بار آمریکا و اسرائیل علیه امت را انتخاب کردند.

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد: آنها می‌خواهند امت ما را محاصره کنند و در تلاش برای گمراه سازی هستند و ما نیازمند آگاهی هستیم.

عبدالملک حوثی اظهار کرد: آمریکا تلاش می‌کند تا اداره امور ما را در یمن برعهده بگیرد و تلاش می‌کند که این مساله از سوی همگان مورد قبول باشد.

وی اظهار کرد: نظام عربستان مدعی اعتقاد به اسلام است در حالی که این اسلامی است که نوری در آن نیست.

رهبر جنبش انصارالله تاکید کرد که نظام عربستان یک نظام آمریکایی شده و صهیونیستی شده است و این نظام خدمات بسیاری را به اسرائیل و ایالات متحده ارائه داده است.

عبدالملک حوثی از مردم یمن خواست تا با نیروهای عربستانی و اماراتی به عنوان نیروهای اشغالگر بجنگند.

وی تصریح کرد: ایالات متحده مدعی مبارزه با تروریسم است در حالی که آمریکا خودش اصل تروریسم است.

رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: همکاری مسلمان لبنانی با مسلمان یمنی یک مشکل بزرگ برای کشورهای منافق است که مزدوران را برای جنگ با ما می‌فرستند.

عبدالملک حوثی تاکید کرد: ما اجازه به بازی گرفته شدن وحدت داخلی و ملی به ویژه میان انصارالله و حزب کنگره ملی سراسری (به رهبری علی عبدالله صالح) را نمی‌دهیم.

رهبر جنبش انصارالله اظهار کرد: آمریکا موضع خصمانه نسبت به فرهنگ ما و هویت دینی درست ما دارد.

وی تصریح کرد: قدرت آزاد در منطقه برای آمریکا یک قدرت سرکش به شمار می‌آید که از نظر آمریکا، باید این قدرت را مجازات کرد. تمامی کشورهای عربی و اسلامی باید یکپارچه باشند، چراکه تمامی آنها از سوی آمریکا و اسرائیل هدف قرار گرفته‌اند.

عبدالملک حوثی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد تا یک قدرت آزاد باشد و در مقابل استکبار بایستد.

وی خاطرنشان کرد: امارات جزیره سقطره را با همکاری با گروه عبد ربه منصور هادی والقاعده اشغال کرده است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر جنبش انصارالله: نظام عربستان یک نظام آمریکایی‌شده و صهیونیستی‌شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..