تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در نمایش «نگار» رامبد جوان چه گذشت؟

کد خبر: ۵۱۸۸۰۹

۹۲  بازدید

فیلم «نگار» به کارگردانی رامبد جوان با استقبال تماشاگران ایرانی و خارجی در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

خبرگزاری ایسنا: فیلم «نگار» به کارگردانی رامبد جوان با استقبال تماشاگران ایرانی و خارجی در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

بعدازظهر 3 اردیبهشت ماه جدیدترین ساخته رامبد جوان که در جشنواره ملی فجر رونمایی شده بود، در پردیس سینمایی «چارسو» در حالی اکران شد که‌ کارگردانش بیش از همه به سالن نمایش شور و هیجان می‌داد.

رضا کیانیان پیش از شروع فیلم‌ از نگار جواهریان بازیگر اصلی فیلم که‌ مدیر اجرایی کاخ جشنواره هم هست و نیز علیرضا شجاع نوری یکی‌دیگر از دست اندرکاران جشنواره دعوت کرد که روی سن برای خوشامدگویی حضور داشته باشند.

رامبد جوان هم پس از دعوت به حضور روی سن با سوت زدن‌های ممتد خودش، تشویق وکف زدن‌های حاضران را همراهی می‌کرد و بعد از خوشامدگویی به زبان انگلیسی از تماشاگران فیلمش خواست که‌ برای فیلم‌ کف‌نزنند بلکه با آن کف کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در نمایش «نگار» رامبد جوان چه گذشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..