تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقاء دانشگاه آزاد محتاج یک تحول اساسی است/ تغییر تصدی دانشگاه آزاد در راستای استفاده از ظرفیت‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با مجله خبری با اشاره به تحولات انجام شده در سطح مدیریت این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین مجموعه‌های آموزشی جهان محسوب می‌شود و این مرکز از یادگارهای امام راحل (ره) است و مقام معظم رهبری عنایتی خاص به این دانشگاه دارد و ایشان توقع دارد که دانشگاه آزاد روز به روز ارتقای کیفی پیدا کند.

وی ادامه داد: این تحولات مورد انتظار به شکل مناسب ساماندهی می‌شود تا شاهد ارتقای این دانشگاه باشیم. افرادی که از این مرکز آموزشی فارغ‌التحصیل می‌شوند افتخارشان این بوده که در دانشگاه آزاد تحصیل کرده‌اند.

ولایتی ادامه داد: با توجه به تحولات این دانشگاه به درخواست ۴ عضو هیات امنا جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل و بحث‌های فراوانی انجام گرفت و ضمن تشکر از زحمات آقایان جاسبی و میرزاده به وی یک فرصت یک هفته‌ای برای استعفا داده شده است که در غیر این صورت وی از این منصب برکنار و بنا بر اساسنامه یک سرپرست موقت تعیین می‌گردد تا شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد ما رای مثبت دهد. در این صورت دوره تصدی نوریان که سابقه طولانی در کارهای اجرایی دارد به پایان می‌رسد.

وی تاکید کرد: ما انتظار تحول در دانشگاه آزاد را داریم تا در کارهای آموزشی و پژوهشی کیفیتش ارتقا یابد و گوی سبقت را از دیگران برباید و این کار محتاج یک تحول اساسی است.

وی یادآور شد: آقایان جاسبی و میرزاده در این مدت زحمات فراوانی کشیدند، اما باید افرادی تصدی این دانشگاه را در دست گیرند که از ظرفیت عظیم این مرکز آموزشی که متعلق به مردم و نظام است استفاده و استعدادهای بالقوه را بالفعل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقاء دانشگاه آزاد محتاج یک تحول اساسی است/ تغییر تصدی دانشگاه آزاد در راستای استفاده از ظرفیت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..