تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشور فقیری نیستیم ولی در بحران اقتصادی به‌سر می‌بریم

به گزارش خبرنگار حوزه انتخابات خبرگزاری فارس،‌ محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که به مازندران سفر کرده است، بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در مسجد جامع ساری برگزار شد،‌ ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم گفت: کسانی که باعث شکل‌گیری تروریست‌ها شده‌اند خودشان در آتش تروریسم می‌سوزند.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در قلب کشورهای اروپایی رخ داده است، اظهار داشت: آتش تروریسم دامن خود آنها را گرفته است.
قالیباف در ادامه گفت: این اقتدار و عزت امروز ما را جانبازان به کشورمان دادند که اجازه ندادند هر آنچه که استکبار جهانی و رأس آنها آمریکا می‌خواهند به آنها داده شود.
وی با اشاره به این که امنیت، نقش و قدرت بالای نظام جمهوری اسلامی در روابط منطقه‌ای جز به مظلومیت خون شهدا نبوده و نیست، اظهار داشت: امروز در یک بحران اقتصادی به‌سر می‌بریم که این چالش و بحران باعث ناراحتی و سرخوردگی مردم ما شده است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما کشور فقیری نیستیم، کشوری هستیم که مجموعه نفت و گاز ما روی هم اولین کشور دنیاست.

ادامه دارد ...

http://fna.ir/A65AWQ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشور فقیری نیستیم ولی در بحران اقتصادی به‌سر می‌بریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..