تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولایتی رسماً نوریان را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد منصوب کرد

ولایتی رسماً نوریان را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد منصوب کرد

 متن حکم علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در انتصاب علی‌محمد نوریان به عنوان سرپرست موقت این دانشگاه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی محمد نوریان

با عنایت به مصوبه جلسه فوق‌العاده هیئت امنا مورخ 3/2/1396، حضرتعالی به عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می‌شوید تا انشاءالله بر اساس مصالح عالیه جمهوری اسلامی ایران و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه‌الله تعالی) در جهت اعتلای علم و فرهنگ این مرز و بوم و ساماندهی امور این دانشگاه نهایت کوشش را مبذول فرمایید.

رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی/ علی اکبر ولایتی

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولایتی رسماً نوریان را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد منصوب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..