تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش از رژیم صهیونیستی عذر خواهی کرد

به گزارش افکارنیوز،

«موشه یعلون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با شبکه 10 تلویزیون این رژیم اذعان کرد که داعش یک بار در «جولان» در جنوب سوریه، اشتباهی به سوی نیروهای اسرائیلی شلیک کرده و معذرت‌خواهی کرده است و این ایران است که دائما اسرائیل را هدف قرار می‌دهد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المیادین، «موشه یعلون» گفت: ایران است که دائما حملات علیه اسرائیل را انجام می‌دهد و بیشترین موارد شلیک از مناطقی است که ارتش سوریه در آن‌جا حضور دارد و فقط یک بار داعش اخیرا اشتباها شلیک کرده و فورا معذرت‌خواهی کرده است.

تروریست‌های داعش پیش از این در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بودند که «مأمور جنگ با اسرائیل نیستیم» و در توجیه آن گفته‌اند که «قدس آزاد نخواهد شد تا زمانی که ما از شر این بت‌ها و خاندان‌ها که کنترل سرنوشت جهان اسلام را به دست گرفته‌اند رها شویم».

ارتش رژیم صهیونستی جمعه گذشته از اصابت سه خمپاره از خاک سوریه به داخل اراضی اشغالی که از جولان شلیک شده بود خبر داد اما تلفاتی در پی نداشت.

ارتش اسرائیل امروز (یکشنبه) پادگان «نبع الفوار» ارتش سوریه را در شمال غرب ریف قنیطره هدف قرار داد که در پی آن سه سرباز سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش از رژیم صهیونیستی عذر خواهی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..