تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور اسطوره کاتالان ها در اردوی شاگردان انریکه

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، ژاوی هرناندز اسطوره تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا که هم اکنون در السد قطر حضور دارد، در فاصله چند ساعت تا شروع دیدار ال کلاسیکو در اردوی شاگردان لوئیس انریکه حاضر شد.

وی ضمن دیدار با هم تیمی های سابق خود، ناهار را هم کنار آبی و اناری پوشان کاتالان صرف کرد.

حضور اسطوره کاتالان ها در اردوی شاگردان انریکه

تیم های رئال مادرید و بارسلونا درحالی از ساعت 23:15 امشب در چارچوب دیدارهای هفته سی و سوم لالیگا به مصاف هم می روند که شاگردان زین الدین زیدان می توانند با پیروزی در این بازی گام بلندی در راه کسب سی و سومین قهرمانی خود در لیگ اسپانیا بردارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور اسطوره کاتالان ها در اردوی شاگردان انریکه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..