تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفاشیان و افتخاری دو بمب اتم بر سر فوتسال‌اند!

کد خبر: ۵۱۸۷۷۴

۱۶۸  بازدید

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال همچنان از کفاشیان و شمس دل خوشی ندارد.

وبسایت نود: حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال همچنان از کفاشیان و شمس دل خوشی ندارد.

 سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که خیلی از دست کفاشیان و شمس در کمیته فوتسال عصبانی بود در جملاتی قصار گفت: با حضور کفاشیان و افتخاری در کمیته فوتسال این کمیته کاملا تخریب شد.

حسین شمس ادامه داد: این دو نفر مثل بمب اتم بر سر فوتسال افتاده اند و وضعیت فوتسال را از ناکازاکی و هیروشیما بدتر کرده اند. مطمئن باشید تا چند وقت دیگر اثر مخرب مدیریت این افراد را خواهید دید. همان طور که در فدراسیون فوتبال و استقلال شاهد سو مدیریت این دو عزیز بوده ایم. البته خبرهایی هم مبنی بر تغییر افتخاری و کفاشیان به گوشم رسیده که باید بگویم کار درستی است.

البته حسین شمس نتایج تیم ملی فوتسال را در جام جهانی فراموش کرده است. به نظر می رسد منظور حسین شمس اتفاق های کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفاشیان و افتخاری دو بمب اتم بر سر فوتسال‌اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..