تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل عدم حضور مدیران بارسا در ضیافت رئالی‌ها

کد خبر: ۵۱۸۷۶۹

۴۷۰  بازدید

رئیس باشگاه بارسلونا و چند تن دیگر از همکاران او در ضیافت شامی که رقیب دیرینه‌شان برای آنها ترتیب داده‌اند، شرکت نخواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس باشگاه بارسلونا و چند تن دیگر از همکاران او در ضیافت شامی که رقیب دیرینه‌شان برای آنها ترتیب داده‌اند، شرکت نخواهند کرد.

 به نقل از مارکا، در آستانه برگزاری دیدار ال‌کلاسیکو میان تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا که از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز می‌شود، اعلام شده است که خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا و چند تن دیگر مدیران این باشگاه در ضیافت شام پیش از ال‌کلاسیکو که به میزبانی فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید برگزار می‌شود شرکت نخواهند کرد.

طبق گزارش مارکا، علاوه بر بارتومئو، کارلس ویاروبی و جوردی مستره هم تا مدت کوتاهی قبل از آغاز ال‌کلاسیکو در ورزشگاه حضور پیدا نخواهند کرد و تنها 4 تن از دیگر مقامات بارسلونا در ضیافت رئالی‌ها شرکت خواهند کرد.

برای بازی امشب 9 تن از مقامات باشگاه بارسلونا بازی را از جایگاه ریاست ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تماشا خواهند کرد.

قبل از این اعلام شده بود که بارتومئو در این ضیافت شرکت نخواهند کرد اما دلیل آن اعلام نشده بود. اکنون اما ظاهراً دلیل خودداری رئیس کاتالان‌ها از حضور در ضیافت میزبان مادرید، حضور آن‌ها در جشن‌های مربوط به روز «سنت جورج» در کاتالونیا است نه بروز اختلاف میان او و همتای مادریدی‌اش.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل عدم حضور مدیران بارسا در ضیافت رئالی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..