تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید محتوای آموزشی ویژه افراد کم توان ذهنی با همکاری سازمان نهضت

علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای افراد با نیازهای ویژه عنوان کرد: تولید محتوای درسی ویژه این افراد به ویژه افراد کم توان ذهنی مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این گروه از افراد آموزش‌پذیر هستند می‌توانیم با بکارگیری متد‌های آموزشی جدید گامی در جهت سوادآموزی این افراد داشته باشیم و در این راستا رایزنی‌هایی با سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام شده است و در آینده‌ای نزدیک به مرحله اجرا در می‌آید.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی عنوان کرد: در طرح سنجش دانش‌آموزان اطلاعاتی از خانواده‌ها از نظر سطح سواد دریافت شد که نشان می‌دهد برخی از آن‌ها کم سواد یا بی‌سواد بودند البته این مسئله به دلیل آنکه به صورت خوداظهاری انجام شده نیازمند بررسی‌های لازم برای اقدامات بعدی است.

باقرزاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره روند فعالیت آموزش‌یاران و دوره‌های در نظر گرفته شده برای آن‌ها گفت: در شرایطی که برگزاری مطالب آموزشی با تأخیر قابل توجهی در سایت جهاد دانشگاهی انجام شود، برای برگزاری آزاد جابه‌جایی زمانی در نظر می‌گیریم.

وی یادآور شد: ویرایش اطلاعات آموزش‌یاران همچنان در حال انجام است و اگر نقصی داشته باشد می‌توانند آن را برطرف کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید محتوای آموزشی ویژه افراد کم توان ذهنی با همکاری سازمان نهضت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..