تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم ختم تولید ملی در دانشگاه قزوین/ دانشجویان معترض: آقای روحانی کمی دیر آمدید!

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به دلیل عدم وعده‌های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال و تولید ملی، در داخل این دانشگاه تجمع کردند.

همزمان با سفر روحانی به همراه هیأت همراه، برای افتتاح طرح‌های عمرانی و صنعتی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با تجمع در دانشگاه به نشانه اعتراض، دانشگاه را سیاه‌پوش کرده و با پخش خرما مراسم ختم برای تولید ملی گرفتند.

مشکل اشتغال، بیکاری و معضلات مردمی دلایل اصلی این تجمع است که در این خصوص یکی از دانشجویان این دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین می‌گوید: آنچه تاکنون دیده‌ایم، وعده‌های دروغین، محض دلخوشی بوده و تا کی دولت وعده می‌دهد و عمل نمی‌کند؟

یکی دیگر از دانشجویان با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیأت همراه گفت: دلیل اصلی سفر روحانی به قزوین چیست؟ اگر افتتاح یک پارک مد نظر اوست که نمایندگانش در شهر این کار را هر روز انجام می‌دهند.

دانشجوی دیگری هم در میان معترضان اضافه کرد: چطور رئیس جمهور به همراه هیأت دولت به شهری سفر می‌کند که روزی قطب صنعت کشور بوده و امروز مدام خبر ورشکستگی واحدهای تولیدی و بیکاری نان‌آوران خانه تیتر اول روزنامه‌های شهر شده است.

این دانشجوی قزوینی که دغدغه بسیاری برای ادامه تحصیل دارد، یادآور شد: کدام افتتاح؟ کدام طرح تولیدی؟ آیا صدای کارگران شهر به دلیل نداشتن نان شب را نمی‌شنوید! یا این که در راستای سفر تبلیغاتی به شهر قزوین، صدای آن‌ها شنیده شود.

دانشجوی دیگری هم که در این تجمع حضور داشت، گفت: امروز درس می‌خوانیم با هزینه‌هایی که به سختی تأمین می‌شود برای فردایی که وجود ندارد؛ آقای روحانی امروز شما برای افتتاح نیامده‌اید بلکه برای عزای قطب تولید شهر قزوین سفر کرده‌اید. 

وی بیان کرد: شهر صنعتی، تولیدی و کشاورزی قزوین خوابیده است، کمی دیر آمدید؛ حالا چرا!

لازم به ذکر است روز گذشته نیز مراسم ترحیم تولید ملی در دانشکده برق دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شده بود.

انتهای پیام/ج/

http://fna.ir/Y2L3XX



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم ختم تولید ملی در دانشگاه قزوین/ دانشجویان معترض: آقای روحانی کمی دیر آمدید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..