تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسقط؛ شهر آرزو‌های پرسپولیس

مسقط؛ شهر آرزو‌های پرسپولیس

ورزش > فوتبال ملی - پرسپولیس در حالی به مصاف الهلال می‌رود که با تساوی و شکست در این دیدار از لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نبرد با الهلال عربستان، سرنوشت پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تا حدود زیادی مشخص خواهد کرد. بدون تردید این دشوارترین نبرد تیم برانکو در این مرحله است و سرمربی پرسپولیس نیز با مقایسه الهلال و رئال مادرید، مشخص کرده که به خوبی از دشواری‌های این مسابقه آگاهی دارد. سرخپوشان این بازی را در ورزشگاه خانگی بزرگ الهلال برگزار نمی‌کنند اما در بازی دوشنبه‌شب‏، استادیوم سلطان قابوس نیز تفاوت چندانی با زمین اختصاصی تیم عربستانی ندارد. بر خلاف پرسپولیسی‌ها، بازیکنان الهلال با استقبال فوق‌العاده‌ای به عمان وارد شده‌اند و طبیعتا در وضعیت روحی بهتری نسبت به حریف قرار دارند. تنها چند روز از جشن قهرمانی هر دو تیم در لیگ کشورشان می‌گذرد اما الهلالی‌ها با حاشیه‌هایی شبیه به آن‌چه بین هانی نوروزی و بازیکنان‌شان رخ داد، روبرو نبوده‌اند و با آرامش و تمرکز کامل به مسقط سفر کرده‌اند. بلیت‌های رایگان، سکوهای استادیوم را تماما به تسخیر تماشاگران الهلال درمی‌آورند. شاید این موضوع در روز میزبانی الهلال قابل‌تحمل به نظر برسد اما در بازی رفت دو تیم نیز اوضاع تفاوت چندانی نداشت و باز هم این تماشاگران حریف پرسپولیس بودند که جریان بازی را به سود تیم‌شان تغییر دادند. پرسپولیس بعد از گل تماشایی مسلمان در بازی اصطلاحا خانگی، به حمایت هواداران‌اش نیاز داشت تا بازی را با پیروزی به پایان برساند اما فشار سکوها، الهلال را به گل تساوی رساند. گلی که شرایط پرسپولیس در گروه را از همان ابتدا به بحران نزدیک کرد. امتیاز میزبانی در هیچکدام از این دو مسابقه، سهم تیم ایرانی نبوده است. تیمی که فردا شب برای کنار زدن الهلال باید از همه داشته‌هایش استفاده کند. شبی که در آن، عمان بخشی از خاک عربستان است.


256 41

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسقط؛ شهر آرزو‌های پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..