تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلالی از اولین تجربه کت‌وشلوار پوشیدنش می‌گوید/ شانس یوونتوس بیشتر است

جلالی از اولین تجربه کت‌وشلوار پوشیدنش می‌گوید/ شانس یوونتوس بیشتر است

روزنامه خبرورزشی نوشت: با او در خصوص وضعیت پیکان و مسائل دیگر صحبت کردیم.

از پیروزی مهم تیم‌تان مقابل سیاه‌جامگان شروع کنیم.
ما بازی بسیار سنگینی مقابل یک تیم سختکوش پیش‌رو داشتیم. البته فضای استادیوم ۱۰برابر سنگین‌تر و سخت‌تر از حریفی بود که با آن بازی می‌کردیم. خوشبختانه بچه‌ها منطقی عمل کردند و توانستند به تیم حریف و همچنین فضای استادیوم غلبه کنند و بازی را به‌خوبی کنترل کردند. این حیاتی‌ترین بازی برای حریف ما بود، ولی بازیکنان جوان ما توانستند با قدرت خوبی فوتبال بازی کنند و خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم.

چقدر برای گرفتن سهمیه آسیا امیدوار هستید؟
هدف باشگاه در ابتدای فصل این بود که در لیگ برتر بمانیم، ولی خوشبختانه فراتر از حد انتظار نتیجه گرفتیم. برای کسب سهمیه کار آسانی نداریم، ولی تلاش می‌کنیم تا از دو بازی آینده بیشترین امتیاز را بگیریم و از طرفی باید منتظر لغزش تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن و سپاهان باشیم.

مثل اینکه برای اولین بار در دوران مربیگری کت و شلوار به تن کردید؟
بله، این برای اولین بار بود که کت و شلوار می‌پوشیدم. من همیشه با گرمکن روی نیمکت بودم ولی این بار خواستم تغییری بدهم. البته پوشیدن کت و شلوار برایم سخت بود. (با خنده)

برای فصل بعد هنوز با باشگاه پیکان صحبت نکردید؟
ما چند بار صحبت غیررسمی انجام دادیم. الان هم بیشتر تمرکزمان روی دو بازی پایانی است تا بتوانیم به حداکثر ظرفیت‌ها دست پیدا کنیم.

در خصوص شایعاتی که در این چند هفته مبنی بر مذاکره مسئولان پیکان با چند مربی دیگر مطرح شد، چه نظری دارید؟
مدیرعامل باشگاه قویاً این موضوع را تکذیب کرد، ولی من همان زمان گفتم که اگر باشگاه پیکان بخواهد با مربی دیگری هم مذاکره کند یا تصمیمات دیگری بگیرد، از نظر من عیبی ندارد. من همیشه تلاش می‌کنم مأموریت و وظیفه خودم را به بهترین شکل ممکن انجام بدهم. حالا هر تصمیمی که باشگاه پیکان برای فصل آینده بگیرد برای من قابل احترام است.

در مورد لیگ قهرمانان اروپا صحبت کنید. به نظر شما کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد؟
من یوونتوس را تیم سختگیرتری می‌بینم و شانس آن‌ها را برای قهرمانی بیشتر می‌دانم. موناکو هم قدرت دوندگی و نیروی جوانی دارد و آن‌ها از زیاد دویدن هدف خاصی دارند. رئال‌مادرید هم‌ تیمی است که همیشه بردن را خوب بلد است حتی زمانی که بد بازی می‌کند. اتلتیکو هم توانایی‌های خودش را دارد. شما می‌بینید که بارسا و بایرن چگونه حذف می‌شوند، تیم‌هایی که به سبک خودشان متعهد هستند، سبکی که در دنیای فوتبال همه‌کاره بود. تحلیل وضعیت این دو تیم هم می‌تواند برای ما راه‌گشا باشد.

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلالی از اولین تجربه کت‌وشلوار پوشیدنش می‌گوید/ شانس یوونتوس بیشتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..