تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشرفی: ملی پوشان برای کسب مدال تحت فشار نیستند/ امکانات بهتر از گذشته است

اشرفی: ملی پوشان برای کسب مدال تحت فشار نیستند/ امکانات بهتر از گذشته استاصغر اشرفی مربی تیم ملی بوکس کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص اردوی تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از زمانی که خیمنز باربارو سرمربی کوبایی تیم ملی به ایران آمده است ملی پوشان کشور در شرایط اردو به سر می برند و در حال آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا هستند. 

وی افزود: خوابگاه ورزشکاران در مجموعه شیرودی است و ملی پوشان یک نوبت صبح در شیرودی تمرین می کنند و پس از آن به مجموعه انقلاب می روند تا تمرین بعد از ظهر خود را در این محل برگزار می کنند. 

مربی تیم ملی درباره تفاوت سرمربی کوبایی تیم ملی و دیگر مربیان عنوان کرد: مربی کوبایی بسیار جدی است و از آن جایی که کوبا در بوکس صاحب سبک است ورزشکاران ما توانسته اند به شرایط خوبی برسند و به همین دلیل کمیته فنی و فدراسیون از عملکرد این مربی رضایت دارند البته 50 تا 60 درصد کارنامه وی پس از رقابت های آسیایی قابل بررسی است. 

اشرفی درباره انتظار موجود از ورزشکاران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: مسابقات قهرمانی آسیا سطح بالایی دارد و در آن هر چیزی امکان پذیر است. به طور قطع شانس هم در عملکرد موثر است و اگر قرعه مناسبی وجود داشته باشد ورزشکاران ما می توانند نتایج خوبی کسب کنند.

وی افزود: خوشبختانه تیم جوانی داریم و قصد آن را نداریم تا ورزشکارانمان را برای کسب مدال تحت فشار بگذاریم. هدف ما این است تا ورزشکاران ما بتوانند با حضور در این سبک از رقابت ها اماده ی المپیک 2020 توکیو شوند. 

مربی تیم ملی بوکس در ادامه و درباره رقابت ها و تورنمنت های تدارکاتی تصریح کرد : باربارو  هم پیش از این بار ها به این مسئله اشاره داشته است که اگر اردو ها و تورنمنت های بین المللی برگزار شود برای ما بهتر است با این حال ما محدودیت هایی داریم و از شرایط خاصی بهره می بریم به همین دلیل تصمیم گرفتیم از تیم ها و ورزشکاران داخلی برای تمرین ملی پوشان استفاده کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که تفاوت مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا چه قدر است عنوان داشت : معتقدم که مسابقات کشور های اسلامی به مراتب سخت از کشور های اسلامی است زیرا در این مسابقات علاوه بر قزاقستان و ازبکستان که از صاحبان سبک این رشته محسوب می شود تیم هایی مانند مصر، تونس و ترکیه که دارای عناوینی المپیکی هم هستند حاضر هستند.

اصغر اشرفی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا شرایط تیم ملی بوکس از جهت خوابگاه ، غذا و .. بهتر شده است یا خیر گفت: خوشبختانه شرایط نسبت به گذشته بهتر شده است. ما برای آن که ورزشکاران بتوانند هم از خوابگاه و هم از سالن تمرینی مناسب استفاده کنند تصمیم گرفتیم تا تمرینات صبح ها را در مجموعه شیرودی و تمرینات بعد از ظهر ها را در مجموعه انقلاب برگزار کنیم. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشرفی: ملی پوشان برای کسب مدال تحت فشار نیستند/ امکانات بهتر از گذشته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..