تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیات مدیره استقلال غیرقانونی‌تر شد

کد خبر: ۵۱۸۷۴۰

۳۰۲  بازدید

خبرگزاری مهر: هیات مدیره باشگاه استقلال که با درگذشت منصور پورحیدری از حالت قانونی خارج شده بود، با رفتن یک عضو دیگر غیرقانونی‌تر شد و به نظر می رسد تغییرات جدی در راه است.

 شهاب جهانیان پس از پذیرفته شدن استعفایش توسط وزیر ورزش را از دسترس خارج شده است تا تا ابهام ها در مورد تغییرات بیشتر از قبل شود. این خارج شدن از دسترس به این دلیل ابهام ها را در مورد شروع تغییرات در باشگاه استقلال به اوج رساند که خیلی ها می خواستند با خواندن صحبت های این مدیر بدانند که آیا سلسله تغییرات زنجیروار در استقلال به وجود آمده یا این استعفا نتیجه یک اختلاف شخصی است و یا حتی نتیجه برکناری گودرزی و از دست رفتن حامی جهانیان در هیات مدیره استقلال؟

حتی پیامی که او به خاطر این اتفاق منتشر کرد هم پاسخ سوالات را نداده و تنها به یک تشکر بسنده کرده است.

نشانه های تغییر

هر چه که باشد این تغییر برخلاف آنچه در وزارت ورزش گفته می شود می تواند نشانه هایی برای تغییرات بیشتر باشد به ویژه این که حرف‌های داورزنی در مورد عدم تغییر در استقلال و پرسپولیس با ابهام هایی روبرو بود.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آینده تغییر کند، گفت: «در حال حاضر بحثی در این خصوص در وزارت ورزش مطرح نیست. وزارت ورزش همواره وضعیت اداره باشگاه ها را بررسی می‌کند اما در این مقطع زمانی که دو تیم استقلال و پرسپولیس درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند مطرح کردن این بحث مناسبتی ندارد. وازرت ورزش و جوانان همواره وضعیت بررسی باشگاه ها را بر عهده دارد به خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که انتظارات مردم هم از دو باشگاه بالاتر است.»

کلمات کلیدی معاون وزیر

به چند کلمه کلیدی در این حرف های معاون وزیر دقت کنید:«انتظارات مردم بالاتر است»، «در این مقطع زمانی که درگیر مسابقات هستند»، «وزارت ورزش استقلال و پرسپولیس را بررسی می کند».

نقد حرف های داور زنی و البته انتشار نشست های مختلف در وزارت ورزش برای پیدا کردن گزینه های مناسب برای هیات مدیره استقلال که هیچ کدام هم تکذیب نشده اند پس از سه سال ناکامی استقلال در لیگ و جام حذفی و آسیا و اینکه افتخاری انتخاب سلطانی فر نبوده است در آستانه انتخابات  شایعه ها را جدی تر و پررنگ تر می کند اما واقعیت را تنها خود وزیر و محمدرضا داور زنی می دانند.

دلخوری وزارت از اعتصاب و حکم فیفا 

اگرچه افتخاری پس از استعفای جهانیان و جدی شدن شایعه تغییرات در استقلال پرسید که چرا این شایعه ها برای طاهری ساخته نمی شود اما واقعیت این است که این شایعه ها از اعتصاب پنج روزه، از حکم فیفا برای عدم پرداخت مطالبات عادل شیحی و البته عدم گرفتن جام طی امسال به وجود آمد و البته هرکدام از این موارد در استقلال می توانست وزیر ورزش را دلخور کند و وادار به بررسی گزینه های دیگر.

تغییرات حتمی در هیات مدیره ای که تشکیل جلسه نمی دهد 

از سوی دیگر باید تاکید کرد بعد از درگذشت منصور پورحیدری و حالا خروج جهانیان عملا هیات مدیره استقلال سه نفره است و متشکل است از حسن زمانی، مسعود معینی و سیدرضا افتخاری که البته غیر قانونی به شمار می رود چون در اساسنامه باشگاه استقلال اعضای هیات مدیره بین ۵ تا ۷ نفر باید باشند که امروز سه نفر هستند و قطعا باید به ۵ نفر برسند. البته این یعنی تغییرات در هیات مدیره حداقل در این دو پست غیر قابل اجتناب است و طبیعتا تغییر دو عضو از پنج عضو می تواند به تغییرات بیشتری هم منجر شود.

نکته بعدی در مورد هیات مدیره استقلال این است که این هیات مدیره مدت هاست که تشکیل جلسه نداده و مثل خود افتخاری انگار در انتظار تغییرات است، تغییراتی که می تواند در سطح هیات مدیره تمام شود و افتخاری را ابقا کند و البته می تواند به مدیریت عامل هم برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیات مدیره استقلال غیرقانونی‌تر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..