تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال حضور انصاری در بازی با الهلال وجود دارد

کد خبر: ۵۱۸۷۳۹

۳۵۲  بازدید

با وجود انتشار خبری مبنی بر غیبت محمد انصاری در بازی فردا مقابل الهلال این احتمال وجود دارد که در صورت مناسب بودن شرایط وی فردا به میدان برود.

خبرگزاری فارس: با وجود انتشار خبری مبنی بر غیبت محمد انصاری در بازی فردا مقابل الهلال این احتمال وجود دارد که در صورت مناسب بودن شرایط وی فردا به میدان برود.

 با وجود اینکه روز گذشته خبری مبنی براینکه محمد انصاری به دلیل مصدومیت بازی مقابل الهلال عربستان را از دست داده اما این احتمال وجود دارد که این بازیکن فردا برای پرسپولیس به میدان برود.

به دلیل اهمیت این بازی و کمبود مدافع تخصصی تیم پزشکی باشگاه پرسپولیس تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده تا انصاری بتواند فردا به میدان برود اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

قرار است امروز و در آخرین تمرین تیم پرسپولیس پیش از بازی مقابل الهلال محمد انصاری در تمرین حاضر شود تا در صورت مناسب بودن شرایط و تأیید کادر پزشکی این بازیکن بتواند فردا در ترکیب پرسپولیس مقابل الهلال به میدان برود.

به هر حال با توجه به غیبت سیدجلال حسینی به دلیل محرومیت و به دلیل نداشتن مدافع تخصصی جایگزین حضور انصاری در بازی فردا برای پرسپولیسی‌ها بسیار مهم خواهد بود و باید دید در نهایت این بازیکن به دلیل مصدومیت مقابل الهلال را از دست خواهد داد یا اینکه با حضورش در بازی فردا قادر است شوک مثبتی به پرسپولیسی‌ها بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال حضور انصاری در بازی با الهلال وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..