تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی دفتر کار گوگل، شعبه‌ ایتالیا

گوگل سال ۲۰۱۰ در شهر میلان ایتالیا، دفتری با متراژ ۱۸۰۰ متر مربع افتتاح کرد که دکوراسیون اداری آن توسط شرکت AMA طراحی شده است.

آشنایی با دکوراسیون و طراحی داخلی ادارات و شرکت‌های مطرح دنیا، بخش جدیدی است که از این پس می‌توانید در وبسایت زومیت مشاهده کنید. برای شروع کار این بخش، به سراغ دفتر کار گوگل در شهر میلان ایتالیا رفته‌ایم.

خلاقیت را می‌توان یکی از ویژگی‌های شاخص گوگل دانست. گوگل، تنها در محصولاتش خلاقیت به کار نبرده است، بلکه می‌توان در نحوه‌ی مدیریت این کمپانی نیز آن را مشاهده کرد.

سازنده سیستم‌عامل اندروید می‌داند برای توسعه‌ی یک ایده جالب نیاز به افراد مستعد دارد. در کنار آن باید محیط کاری ایجاد کند که بتواند میزان خلاقیت کارمندان را افزایش دهد.

برای آشنایی با محیط کاری در گوگل به سراغ یکی از شعبات این کمپانی رفته‌ایم. این شعبه واقع در شهر میلان ایتالیا است و سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است.

این شعبه ۱۸۰۰ متر مربع است و طراحی دکوراسیون آن توسط شرکتی به نام AMA صورت گرفته است. در تصاویری که از دکوراسیون داخلی این شعبه تهیه شده است، می‌توان مشاهده کرد که شرکت AMA به فلسفه گوگل واقف بوده است.

کارمندان گوگل زمان زیادی در محل کارشان سپری می‌کنند؛ به همین دلیل شرکت AMA محیطی طراحی کرده است که کارمندان در محل کارشان احساس راحتی کنند. شعبه میلان از منظره‌ی زیبایی برخوردار است و امکاناتی مانند لوازم تفریحی، باشگاه ورزشی، سالن ماساژ و موارد دیگر در اختیار کارمندانش قرار می‌دهد.

طبیعتا کار در چنین محیطی باعث خواهد شد میزان خلاقیت، انگیزه و عملکرد کارکنان بیشتر شود. در ادامه نگاهی به تصاویر محیط کاری شعبه میلان گوگل خواهیم انداخت.

دفتر کار گوگل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی دفتر کار گوگل، شعبه‌ ایتالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..