تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنهایی که در فتنه زندانی شده بودند امروز تائید صلاحیت می‌شوند

به گزارش افکارنیوز،

پرویز سروری در سیصد و چهل و سومین جلسه شورا با اشاره به رد صلاحیت برخی اعضای شورا برای انتخابات پیش رو گفت: این گونه رفتارها به مثابه مدیریت و مهندسی انتخابات است.

وی ادامه داد: اگر نگاه موضعی داشته باشیم می‌بینیم که اصل 110 قانون اساسی بر التزام عملی به ولایت فقیه دلالت دارد و نیز بند "د" ماده 26 بر ابراز وفا داری به قانون اساسی؛ حال چگونه است که آنهایی که در فتنه التزام به رهبری را کنار گذاشتند و حتی زندانی شدند امروز تایید می‌شوند و این موارد شامل حال آنان نمی‌شود. 

سروری با بیان اینکه این مهندسی انتخابات قصابی و قتل عام اصولگرایان بود گفت: دوستانی که دایعه‌دار "دانستن حق مردم است" بودند، امروز با رسیدن به قدرت روش خود را تغییر می‌دهند. این دوستان به انتخابات گذشته رجوع کنند که چگونه بعد از رد صلاحیتشان در هیات اجرایی در هیات نظارت تایید شدند اما امروز وارونه شده، هیات اجرایی تایید می‌کند و هیات نظارت رد می‌کند.

وی افزود : این چه رفتار متناقضی است که اینان از خود نشان می دهند آیا امروز که از نظارت استصوابی شورای نگهبان هم جلو می‌زنند نباید به آنان خرده بگیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنهایی که در فتنه زندانی شده بودند امروز تائید صلاحیت می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..