تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واشنگتن نمی‌خواهد اصولگرایان در ایران قدرت بگیرند

به گزارش افکارنیوز،

برخی تحلیلگران بین‌المللی موج انتقادهای مقام‌های آمریکا از ایران در چند روز گذشته را به نشانه حمایت کاخ سفید از متحدانش در منطقه نامیدند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» «دیمیتری سولونیکوف»در اظهار نظری گفت: «دونالد ترامپ،رییس جمهور آمریکا سعی می‌کند در وهله نخست به وعده‌هایش در قبال اسرائیل و عربستان عمل کند. انتقاد ترامپ از ایران نیز درباره مواضع این کشور در قبال عربستان و اسرائیل، به ویژه اقدام‌های ایران در سوریه و یمن متمرکز است. واشنگتن تهدیدها از یمن و سوریه را متوجه اسرائیل و عربستان، به عنوان متحدان راهبردی‌اش تلقی می‌کند».

وی در ادامه افزود: «آن طور که من تحرکات آمریکا را شاهدم، این کشور نامطمئن حرکت می‌کند. آمریکا از یک سو حمایت خود از متحدان راهبردی را نشان می‌دهد و از سویی نیز خواهان قدرت گرفتن اصولگرایان در ایران نیست و به همین دلیل تصمیم‌گیری‌های جدید  نود روز به تاخیر افتاده‌اند.»

این تحلیلگر روسی افزود که با به هم خوردن توافق اتمی مواضع «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران نیز به طور جدی آسیب می‌بیند.

سولونیکوف گفت: «در صورت قدرت گرفتن اصولگرایان در ایران، آمریکا با مواضع مستحکمی از این کشور مواجه می شود. واشنگتن نیز خواهان این نیست و سه ماه صبر می کند و سرانجام تلاش می‌کند با دولت جدید ایران به توافقی برسد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واشنگتن نمی‌خواهد اصولگرایان در ایران قدرت بگیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..