تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام اکانت‌های جعلی را حذف می‌کند

اینستاگرام اکانت‌های جعلی را حذف می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام با بستن برنامه instagress به مقابله با اکانت‌های جعلی رفت؛ instagress سرویس محبوبی است که برای کاربران اینستاگرام فالوور جمع می‌کند و با دریافت مبلغی از کاربران، عکس‌ها و مطالب ارسالی آنها را لایک می‌کند. این سرویس روز پنج‌شنبه بسته شد. آنطور که سازنده instagress گفته، اینستاگرام آنها را مجبور کرده تا آن را به‌طور کامل جمع‌آوری کنند.

 اینکه چه تعداد کاربر از این سرویس استفاده می‌کنند مشخص نیست اما instagress که سه سال از عمر آن می‌گذرد هر ماه مبلغی حدود 10 دلار از کاربران دریافت می‌کرد تا این کارها را برایشان انجام دهد. طبق گزارشی که در سال 2015 منتشر شد صدها سرویس مانند instagress اقدام به جمع‌آوری فالوورهای جعلی می‌کنند. عکاسی به نام کالدِر ویلسون در آخرین پست خود نوشته است که به مدت دو سال از instagress استفاده می‌کرده و در این مدت فالوورهای بسیاری جمع کرده و عکس‌هایش لایک‌ها و کامنت‌های زیادی دریافت کرده‌اند.

اینستاگرام پیش از این نیز تلاش‌هایی را در جهت حذف اکانت‌های جعلی صورت داده اما موفقیت چندانی حاصل نکرده است. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام اکانت‌های جعلی را حذف می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..