تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلط ارتش سوریه بر ۸ شهرک و روستا در شمال حماه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ادامه عملیات ارتش سوریه در شمال استان حماة، به آزادی شهرک ها و روستاهای مهم در شمال این استان منجر شد.

نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری های چند روزه با تروریست ها در ریف شمالی استان حماه موفق شدند کنترل شهرک ها و روستاهایی مانند « حلفایا، زلین، الویبدة، بطیش، زور الناصریة، زور أبو زید، تل الناصریة وتل المنطار» را از دست تروریست ها خارج کنند.

یک منبع میدانی در ریف حماه گزارش داد که «علی احمد العبود» ملقب به «ابو عبدو کماشه» فرمانده گروهک «فصیل اجناد الشام»، در تبادل آتش با نیروهای ارتش سوریه در شمال حماه کشته شد.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/A2NRV



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلط ارتش سوریه بر ۸ شهرک و روستا در شمال حماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..