تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیاز: تساوی نتیجه مطلوبی برابر پرسپولیس نیست/ جشن قهرمانی در لیگ تمرکزمان را کم نکرده است

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،؛رامون دیاز، سرمربی الهلال عربستان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی را مقابل پرسپولیس پیش رو داریم. هرچند در حال حاضر در رده نخست گروه قرار داریم اما هنوز صعود ما به مرحله بعدی قطعی نشده است. تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا با برتری در دیدار فردا، صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان‌ آسیا قطعی کنیم.

وی افزود: مقابل پرسپولیس هرگز برای تساوی به میدان نمی رویم و می خواهیم با تمام قدرت به مصاف این تیم برویم تا به پیروزی برسیم. امیدوارم شادی قهرمانی ما در لیگ عربستان در بازی فردا مقابل پرسپولیس اثر منفی نگذارد و تلاش می‌کنیم که این قهرمانی انگیزه مثبتی برای تیم ما باشد.

دیاز در پایان گفت: به دنبال کسب نتایجی استثنائی در این فصل هستیم. هرگز به قهرمانی در لیگ اکتفا نمی‌کنیم چرا که هدف ما قهرمانی در جام پادشاهی و صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیاست. متاسفانه در بازی فردا مقابل پرسپولیس نمی توانیم از چند بازیکن کلیدی خود بهره ببریم اما به جای آن ها، بازیکنان مهمی روی نیمکت ما حضور دارند که می توانند به الهلال کمک کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیاز: تساوی نتیجه مطلوبی برابر پرسپولیس نیست/ جشن قهرمانی در لیگ تمرکزمان را کم نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..