تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برتری خفیف سوسیه‌داد مقابل لاکرونیا

کد خبر: ۵۱۸۷۱۵

۶۳۴  بازدید

شاگردان اوزبیو ساکریستان در دیداری خانگی دپورتیوو لاکرونیا را از پیش‌رو برداشتند.

خبرگزاری تسنیم: در اولین بازی از روز سوم از هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا، ازساعت 14:30 امروز (یکشنبه) رئال سوسیه‌داد در دیداری خانگی پذیرای دپورتیوو لاکرونیا بود که این بازی در پایان 90 دقیقه با برتری یک بر صفر این تیم همراه شد. تنها گل بازی را ویلیان خوسه در دقیقه 28 به ثمر رساند.

سوسیه‌داد با این برد 55 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. لاکرونیا هم با قبول این شکست 31 امتیازی باقی ماند و در رده شانزدهم جدول 20 تیمی این رقابت‌هاست.

این مسابقات عصر امروز و امشب با انجام سه دیدار به شرح زیر پیگیری می‌شود:

سلتاویگو – رئال بتیس؛ ساعت 18:45

لاس‌پالماس – آلاوس؛ ساعت 21

رئال مادرید – بارسلونا؛ ساعت 23:15

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید با 75 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید به ترتیب با 72 و 68 امتیاز دوم و سوم هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برتری خفیف سوسیه‌داد مقابل لاکرونیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..