تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولیدات مشترک سینمایی در سایه حضور مهمانان و سینماگران جشنواره جهانی فجر

سیاوس حقیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تولیدات مشترک سینمایی در سایه حضور مهمانان و سینماگران جشنواره جهانی فجرسیاوش حقیقی تهیه‌کننده سینما  در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص هدفش از شرکت فیلم‌های سینمایی «لینا» و «مادری» در جشنواره جهانی فیلم فجر اظهار داشت: بالاخره جشنواره جهانی فجر متعلق به کشور خودمان است از سویی با توافقی که بین ما و بنیاد سینمایی فارابی به عنوان پخش‌کننده بین‌المللی این آثار صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که این دو فیلم به جشنواره بفرستیم.

 
وی اهمیت مشترک‌سازی در سینما را اینگونه بیان کرد: فقط در یک صورت این اتفاق به نتیجه خوب می‌رسد و آن هم اکران در آن طرف مرزها با طرف قرارداد است اگر غیر از این باشد طرح و تولید مشترک‌سازی یک شوخی است.
 
این تهیه‌کننده سینما افزود: امیدوارم مشترک‌سازی در سطح گسترده‌تر اتفاق بیفتند که البته اصغر فرهادی و دیگر دوستان جریاناتی راه انداختند.
 
حقیقی خاطرنشان کرد: جشنواره جهانی فیلم فجر نیز در ارتقاء و پیشرفت ایده مشترک‌سازی تأثیرگذار است و با نگاهی به لیست مهمان‌های خارجی می‌توان نام‌ها و شرکت‌های بزرگ سینمایی را مد نظر داشت که چگونگی بهره‌برداری صحیح و سودمند از آن‌ها باید مدیریت شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولیدات مشترک سینمایی در سایه حضور مهمانان و سینماگران جشنواره جهانی فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..