تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سینما دیجیتال شد؛ اما تفکرات ما آنالوگ است/ روایتی کوتاه از کارهای نیمه تمام رئیس سابق سازمان سینمایی

سینما دیجیتال شد؛ اما تفکرات ما آنالوگ است/ روایتی کوتاه از کارهای نیمه تمام رئیس سابق سازمان سینماییحجت‌الله ایوبی رئیس سابق سازمان سینمایی در خصوص جدیدترین فعالیت‌های خود و اینکه آیا امیدی به بازگشتش به دیگر حوزه‌های سینمایی دارد، به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: من از دهه هشتاد گرفتار فرهنگ و هنر هستم و این گرفتاری آنقدر شدید است که بعید می‌دانم بتوانم آن را رها کنم؛ البته آن نیز من را رها نخواهد کرد. از این موضوع خوشحالم، چون حس می کنم عمرم را در جایی می‌گذارم که موثر است. در حال حاضر به کارهای دانشگاهی برگشتم و مشاور وزیر نیز هستم که جلسات مختلفی در خصوص برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار می کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که اگر در پست ریاست سازمان سینمایی می ماندید، چه نقاط ضعفی را برطرف و چه نقاط قوتی را به سینما اضافه می‌کردید، بیان کرد: محمد مهدی حیدریان با توجه به دانش و تجربه‌ای که دارد، حتما این کار را خواهد کرد اما من برای سال 96 بجز پروژه هایی که بود و زیرساخت هایی که داشتیم، تحول اساسی در شورای پروانه ساخت و نمایش انجام می‌دادم.


وی افزود: سینما دیجیتال شد؛ اما تفکرات ما به عنوان مدیران کشور آنالوگ است که باید این ساختار را با توجه به دیجیتال شدن سینما و ورود جوان‌ها عوض کنیم.


وی اضافه کرد: موانعی سر راه جوان‌ها بود که کم کردیم؛ اما دلم می‌خواست کلا برداشته شود که فرصت نشد.  


ایوبی ادامه داد: از دیگر کارها، تحول ساختاری بود که چند باری برای آن خیز برداشتیم اما نشد؛ ولی در دستور کار سال 96 قرار گرفت که حتما حیدریان بهترینش را انجام خواهد داد.
 


انتهای پیام/
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سینما دیجیتال شد؛ اما تفکرات ما آنالوگ است/ روایتی کوتاه از کارهای نیمه تمام رئیس سابق سازمان سینمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..