تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل مسدودن شدن تماس تلگرام از زبان دادستان کل کشور

دادستان کل کشور دلیل مسدود شدن تماس صوتی تلگرام را ایجاد مشکلات امنیتی برای کشور اعلام کرد.

محمدباقر منتظری، دادستان کل کشور در مورد دلیل مسدود شدن تماس صوتی تلگرام با دستور قضایی گفت:‌ «کسی مایل نیست که از این امکانات استفاده نشود؛ اما پس از بررسی این قابلیت، تمام دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی ایران، همه به دلایل مشخص اعلام کردند که این امکان بر خلاف امنیت کشور است.»

دادستان کل کشور توضیح داد: «بنابراین قرار شد که موضوع فوق در شورای عالی فضای مجازی مطرح شود. این مسئله در جلسه‌ی شورا مطرح شد که بنا به دلایلی تصمیمی بر بسته‌ شدن این فضا گرفته نشد. این موضوع در دبیرخانه‌ی شورای امنیت ملی بیان شد؛ در آنجا به این مورد تأکید داشتند که قابلیت مورد بحث، برای کشور، سیستم ناامنی است. بنابراین تصمیم گرفته شد تا زمانی که از لحاظ فنی، نکات امنیتی این قابلیت لحاظ شود، نگذاریم این سیستم صوتی به امنیت کشور یا سلامت انتخابات ما لطمه‌ای وارد کند.»

دادستان کل کشور در مورد شرط برداشتن فیلترینگ تماس صوتی رایگان تلگرام گفت: «اگر مسئولان امر بنشینند و بگویند که این اشکالات عامل ناامنی را از بین برده‌ایم، آن‌وقت تماس صوتی تلگرام آزاد خواهد شد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل مسدودن شدن تماس تلگرام از زبان دادستان کل کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..