تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت در توسعه روابط خارجی کارنامه درخشانی ندارد/ با سوءمدیریت دولتمردان تنها امید اقشار آسیب‌پذیر گرفتن یارانه است

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ارومیه اظهار کرد: دولت در کنار همه شعارهای متعدد که داده بود، دو شعار اساسی نیز داشت که توسعه روابط خارجی بین ایران و کشورهای دیگر یکی از آنها بود، به نظر من دولت در این زمینه نتوانسته کارنامه درخشانی داشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تمام تلاش دولت برای ارتباط با غرب بود، بنابراین از ارتباط گیری با کشورهای همسایه حوزه خلیج‌فارس و غرب آسیا غافل شد و نه از آن طرف توانست ارتباطی برقرار کند و نه این طرف توانست ارتباط را توسعه دهد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: امروز جایگاه پاسپورت ایرانی که دولت شعار می‌داد بالا می‌آورد، کاهش پیدا کرده است.

آصفری با اشاره به موضوع اقتصاد افزود: در آن زمان در مناظرات عنوان شد اقداماتی انجام می‌شود که مردم نیازی به یارانه 45 هزارتومانی نداشته باشند اما امروز شرایط برخی از اقشار آسیب‌پذیر به گونه‌ای است که تنها امید آنها گرفتن یارانه است.

عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در کنار آن بخشی از صنایع غیرفعال شده و برخی هم با کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند و از لحاظ اقتصادی نیز دولت نتوانسته کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

انتهای پیام/ی

http://fna.ir/RMCJAX



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت در توسعه روابط خارجی کارنامه درخشانی ندارد/ با سوءمدیریت دولتمردان تنها امید اقشار آسیب‌پذیر گرفتن یارانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..