تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی با مرگ 4 نوجوان ماجراجو +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهی از نوجوانان انگلیسی تنها برای ماجراجویی جان خود را در معرض خطر قرار دادند. آنها  شبانه و بصورت مخفیانه از ترن هوایی  پارک " تورپ " که حدود 61 مترارتفاع دارد بالا رفتند. این ترن هوایی  به عنوان دومین ترن هوایی مرتفع انگلیس محسوب می شود. پلیس و نیروهای آتش نشانی بلافاصله در ساعت 10:15 شب در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی آتش نشانی در این خصوص گفت : " این گروه از نوجوانان به بالای این ترن هوایی صعود کرده بودند.  در حالی که ارتفاع این ترن هوایی حدود 60 متر است بلندترین نردبان ما تنها 45 متر ارتفاع داشت. سرانجام با همکاری آنها توانستیم این عملیات را به پایان برسانیم و جان آنها را نجات دهیم.

بازی با مرگ 4 نوجوان ماجراجو + تصاویر 

گفتنی است؛ این ترن هوایی که در سال 2006 با هزینه 12 میلیون یورو ساخته شده است در بین ترن های انگلیس دارای سریع ترین شتاب است که سرعت آن در عرض 1.9 ثانیه از 0 به 80 مایل در ساعت می رسد.

بازی با مرگ 4 نوجوان ماجراجو + تصاویر 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی با مرگ 4 نوجوان ماجراجو +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..