تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد متغیرهای آسیایی در آخرین روز کاری هفته

 

بازارهای آسیایی آخرین روز معاملاتی هفته را با افزایش شاخص ها به پایان بردند در حالی که گمانه زنی ها در خصوص سیاست های مالیاتی در آمریکا افزایش یافته است و رشد قیمت ین نیز با وقفه رو به رو شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، رئیس بانک مرکزی ژاپن در آخرین مصاحبه خود در خصوص پیاده سازی سیاست های محرک مالی خبر داد که موجب کاهش قیمت ین در بازارهای جهانی و رشد شاخص های ژاپن شد.

بر این اساس، شاخص تاپیکس ژاپن بهترین هفته کاری را نسبت به ماه فوریه به ثبت رساند و موجب افزایش قیمت سهام شاخص ام اس آی آسیا پاسفیک شد.

در این میان، شاخص آتی اس اند پی توانست دو روز موفق در ماه را پشت سر بگذارد در حالی که استیون منوچین، وزیر امور خارجه آمریکا، در خصوص پیشرفت طرح کاهش میزان مالیات دهی شرکت ها اظهار نظر کرده و این پروسه را در حال پیشرفت ارزیابی کرد.

اما، در اروپا، قیمت یورو و اوراق قرضه فرانسه با سقوط شدید همراه شد در حالی که تیراندازی به یک افسر پلیس در فرانسه دقیقا در روزهای قبل از انتخابات در این کشور، آشفتگی را به اروپا بازگرداند.

در بازارهای آسیایی، شاخص آسیا پاسفیک با رشد 0.7 درصدی همراه شد در حالی که شاخص جاکارتا در بورس اندونزی رشد 0.6 درصدی را از آن خود کرد.

شاخص تاپیکس ژاپن توانست رشد 1.1 درصدی را از آن خود کند در حالی که شاخص اس اند پی استرالیا روند رو به رشد 0.6 درصدی را نظاره گر شد.

در دیگر بازارها، شاخص اصلی بورس کره جنوبی 0.7 درصد مثبت شد، بورس هنگ کنگ توانست رشد 0.2 درصدی شاخص اصلی را شاهد باشد در حالی که شاخص شانگهای چین با افت 0.3 درصدی رو به رو شد.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد متغیرهای آسیایی در آخرین روز کاری هفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..