تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت علیرضا فغانی از قضاوت

گویا نام علیرضا فغانی در بین تایید صلاحیت شده ها برای انتخابات شورای شهر تهران قرار گرفته و بر این اساس این داور تا پایان فصل از قضاوت محروم خواهد بود!

محروم شدن علیرضا فغانی از قضاوت بخاطر انتخابات شورای شهر

اگر نام علیرضا فغانی در بین تایید صلاحیت شده ها برای انتخابات شورای شهر تهران باشد که به نظر می رسد این چنین باشد او تا پایان این فصل در بازی های لیگ برتر که در شهر تهران برگزار می شود قضاوت نخواهد کرد!

البته چند هفته ای است که به علیرضا فغانی قضاوت بازی های حساس به خصوص بازهایی که در تهران برگزار می شد و هم چنین پخش مستقیم بود نمی دادند تا شائبه تبلیغ برای علیرضا فغانی به وجود نیاید. به واقع او هفته هاست و پیش از اینکه اسامی تایید صلاحیت شده ها و رد صلاحیت شدگان اعلام شود در تهران و بازی های پخش مستقیم قضاوت نمی کند.

پیش تر مهدی تاج در کنفرانس خبری خود به این مسئله معترض شده بود اما علیرضا فغانی گفته بود حضور در شورای شهر تهران مرتبط با تخصص او است و به هیچ کس به جزء خودش شرکت در انتخابات شورای شهر تهران مربوط نیست. از سویی یکی دو روز بعد از مصاحبه علیرضا فغانی – حسن کامرانی فر به عنوان رئیس دپارتمان داوری مصاحبه کرد و از علیرضا فغانی دفاع کرد.

علیرضا فغانی پیش تر گفته بود بعد از قضاوت در جام جهانی 2018 از داوری خداحافظی خواهد کرد. او برای قضاوت در جام کنفدراسیون ها هم انتخاب شده است و به تازگی تست داوری در ایتالیا را هم با موفقیت پشت سر گذاشته بود.

البته علیرضا فغانی منعی برای قضاوت در بازی هایی که در شهرستان ها برگزار می شود ندارد اما بعید است در بازی های شهرستان هم به او قضاوت بدهند چرا که ذهن وی اینروزها درگیر انتخابات شورای شهر است و باید به این نکته اشاره کرد این داور در حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده و به همین خاطر مشکلی از نظر قانونی برای سوت زدن در شهرستان ها ندارد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: سایت خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت علیرضا فغانی از قضاوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..