تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیت های ترافیکی جاده های کشور

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس اعلام پلیس راه راهور ناجا، محورهای شمشک - دیزین در استان‌های تهران و البرز، پونل - خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.

 

محورهای شیراز - جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی، محدوده پاسگاه پلیس راه مسدود است.

محور استهبان - نی ریز در استان فارس نیز به علت رانش زمین مسدود اعلام شده است .

محور فرعی رودبار- کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور اشنویه - پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است.

محور قدیم قزوین – رشت (تونل شیرین سو) از ساعت 8 صبح تا 17 از 26 فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت به علت عملیات راهسازی مسدود است و در زمان انسداد، تردد از کنار گذر تونل صورت می‌گیرد.

آزاد راه قم به تهران از تاریخ 29 فروردین ماه تا دوم شهریورماه در محدوده عوارضی در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت 8 تا 17 و روزهای سه‌شنبه از ساعت 8 تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور کرج - چالوس از تاریخ اول اردیبهشت‌ماه تا دوم شهریورماه (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 8 تا 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران – کرج از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه‌سنگین گزارش شده است.

سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیت های ترافیکی جاده های کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..