تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیاز در رادار باشگاه ریورپلاته آرژانتین

دیاز در رادار باشگاه ریورپلاتهبه گزارش دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الوطن عربستان؛رامون دیاز،سرمربی آرژانتینی الهلال عربستان که توانست چند وقت پیش این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ عربستان برساند این روزها با پیشنهادات زیادی از تیم های متعددی روبرو شده است که برهمین اساس او را برای تمدید قرارداد با رئیس ها دچار تردید کرده است.
 

باشگاه ریورپلاته که در آرژانتین به تیم میلیونرها معروف است رسما به رامون دیاز،سرمربی آرژانتینی الهلال پیشنهاد داده تا در سال آینده هدایت این تیم پر افتخار را بر عهده گیرد و این پیشنهاد باعث شده تا دیاز برای تمدید قرارداد با الهلال دچار شک و شبهه شود.

حال باید منتظر ماند و دید آیا دیاز در عربستان می ماند یا این که به کشورش کوچ می کند؟

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیاز در رادار باشگاه ریورپلاته آرژانتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..