تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل 939، طرحی برای پورشه‌ در آینده‌

چند روز پیش ،مدل گرافیکی 939 RSR توسط یک طراح مستقل عرضه شد و مورد توجه کارشناسان و علاقه‌مندان برند پورشه قرار گرفت.

آرتور نوستاس، طراح مستقل، به‌تازگی تصاویر رندری از خودروی پورشه RSR 939 در فضای مجازی منتشر کرده است. اگرچه طرح اولیه‌ی او به رنگ سفید و با جزئیات خاص خودروهای مسابقه‌ای منتشر شده است؛ اما این طرح اکنون با استقبال کاربران مختلف مواجه و با رنگ‌های متنوع و استاندارد، بازنشر شده است. هرچند خودروهایی که به‌صورت گرافیکی توسط افراد مستقل طراحی می‌شوند معمولا فانتزی، آینده‌نگرانه و غیر قابل تولید هستند؛ مدل ۹۳۹ با ظاهری جذاب و الهام گرفته از زبان طراحی پورشه، منطقی و قابل تولید به نظر می‌رسد.

پورشه 939 porsche

این طرح با شیشه‌ی تیره منتشر شده است که نشان از فقدان الگوی خاص در کابین و فضای داخلی دارد. قرار دادن اگزوزها روی سقف هم ابتکار جالبی است که البته به‌ دلیل قوانین و استانداردهای موجود، برای هیچ خودروسازی قابل قبول نخواهد بود. علاوه بر این، استفاده از سیم نگهدارنده برای سپر جلو، معمولا در خودروهای کلاسیک آمریکایی دیده می‌شود و با اصالت پورشه در تضاد است.

پورشه 939 porsche

در قسمت چراغ‌ها، این خودرو شباهت چندانی به پورشه ۹۱۱ ندارد؛ اما می‌توان رگه‌هایی از مدل ۹۱۸ در آن پیدا کرد. از نمای جانبی، شباهت طرح بدنه با ۹۱۱ بیشتر است. در مدل‌های واقعی؛ هواکش‌های بغل برای تغذیه‌ی پیشرانه‌ی پورشه ضروری هستند که این بخش در طرح ۹۳۹ نیز وجود دارد.

پورشه 939 porsche

پورشه 939 porsche پورشه 939 porsche پورشه 939 porsche پورشه 939 porsche پورشه 939 porsche پورشه 939 porsche پورشه 939 porsche پورشه 939 porsche پورشه 939 porsche پورشه 939 porsche پورشه 939 porsche



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل 939، طرحی برای پورشه‌ در آینده‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..