تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید از معرفی برجام به عنوان نسخه شفابخش پرهیز شود/ استقبال از تحقق اجماع در جبهه اصولگرایان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (3 اردیبهشت ماه 96) تحقق اقتصاد مقاومتی به منزله توانمندسازی کشور در عرصه تولید، اشتغال و رونق اقتصادی نیازمند فراهم آوردن بسترهایی است که لازم است همه برای تحقق آن تلاش کنند و متعهد شوند و نیازمند همگرایی و همدلی ملت، دولت و همه ارکان نظام است.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم هر چه زودتر گفت‌وگوی ملی در مجلس ساماندهی شود و در سطح کشور و همه نهادها توسعه یابد. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اقتصادی که به دنبال اشتغال و تولید است از دولتمردان خود انتظار امنیت، ثبات و دیپلماسی تعاملی با دنیا را دارد تا به دور از سیاست‌های هیجانی و با تداوم رویکرد عزتمندانه با دنیا و با پرهیز از اتخاذ سیاست‌های تنش‌زا، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را افزایش دهد. 

عارف، خاطرنشان کرد: برجام موفقیت بزرگ تمام ارکان نظام است از تخریب آن و همچنین از معرفی آ‌ن به عنوان تنها نسخه شفابخش باید پرهیز شود و با تدابیر خردمندانه مورد رصد و مدیریت قرار گیرد.

وی  افزود: مردم، نخبگان و فعالان اقتصادی کشورمان خواستار توافق هسته‌ای بودند تا بتوانند در امنیت، صلح و آرامش به رشد و رونق اقتصادی دست یابند و اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این مهم نباید به بهانه کشمکش‌های انتخاباتی مورد خدشه و تهدید قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: برقراری مجدد عقلانیت، تدبیر و آرامش در منظومه قوه مجریه توسط رئیس جمهور در دولت یازدهم قابل تقدیر است و دستاوردهای دولت یازدهم از جمله رشد اقتصادی، مهار تورم و طرح تحول سلامت قابل تقدیر است. 

عارف، خاطرنشان کرد: تخریب دستاوردهای ارزشمند دولت جفاست و با منافع ملی در تضاد است اما در عین حال تداوم رکود و افزایش حجم نقدینگی، عدم تعادل بین منابع و مصارف بودجه عمومی و دیگر مشکلات اقتصادی همچنان فعالان اقتصادی و مردم را رنج می‌دهد.

 
وی افزود: لازم است دولت یازدهم با رأی قاطع مردم بر مسند اداره کشور قرار گیرد تا با قدرت بر مشکلات ساختاری به جا مانده از گذشته فائق آید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از چنان اقتدار، ثبات و پشتیبانی مردمی برخوردار است که هر گونه حصر، ایجاد محدودیت و ممنوع‌التصویری دلسوزان و یاران انقلاب در شأن این نظام نیست و باعث ایجاد هزینه‌های غیرضروری و جبران‌ناپذیر شده و می‌شود. 

عارف خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور می‌خواهم با استفاده از جایگاه قانونی خود و با استفاده از تجربیات گذشته با رایزنی با ارکان نظام اطمینان لازم را فراهم آورد که با رفع حصر و برطرف شدن محدودیت‌های موجود نه تنها تهدیدی متوجه امنیت و آرامش کشور نخواهد شد بلکه تلخی حوادث گذشته با شیرینی تفاهم و همدلی جایگزین می‌شود.

وی افزود: در انتخابات پیش‌رو از تحقق اجماع نسبی بین دوستان جبهه اصولگرایان استقبال می‌کنیم، امیدوارم با حضور قدرتمند هر دو جبهه اصلی سیاسی کشور در صحنه انتخابات شور و نشاط و مشارکت بالا را شاهد باشیم. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: رئیس جمهور آینده نیز باید با تشکیل کابینه کارآمد و جوان روند رو به رشد 4 سال گذشته را تسریع و به مطالبات جوانان و اقشار مردم پاسخ مناسب دهد. 

عارف خاطرنشان کرد: از شورای نگهبان، هیأت‌های اجرایی و نظارت، وزارت کشور، رسانه ملی و دیگر تریبون‌های عمومی می‌خواهم با رعایت حق‌الناس بی‌طرفی و مُرّ قانون به مردم در تحقق حماسه دیگری در 29 اردیبهشت کمک کنند.

وی افزود: از فعالان حزبی و سیاسی و ستادهای انتخاباتی نامزدها استدعا دارم با رعایت اخلاق ضمن تبلیغ نامزدها و برنامه‌ها و ویژگی‌های آنها از تخریب یکدیگر به دستاوردهای نظام پرهیز و با تکریم رقیب شور و نشاط انتخاباتی را فراهم آورند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نشاط سیاسی که مدنظر مقام معظم رهبری است نیازمند حضور فعال جوانان و دانشجویان است. تداوم فضای امنیتی دانشگاه‌ها نگران‌کننده و غیرقابل قبول است. وزرای مربوطه باید انتظارات به حق دانشگاهیان را در رفع فضای امنیتی برآورده سازند. 

عارف، خاطرنشان کرد: جوانان، دانشجویان و رسانه‌ها باید در فعالیت‌ها قانونمند خود امنیت خاطر داشته باشند. باید بستر حضور سیاسی و اجتماعی جوانان فراهم باشد.

وی افزود: دولت آینده باید درهای خود را به روی جوانان شایسته باز کند، باید نوسازی دولت و بازسازی ساختارها با تکیه بر جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری محقق شود. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دسترسی آزاد به اطلاعات حق عمومی است این مهم باید به صورت یک اصل پذیرفته شده در جمهوری اسلامی ایران درآید و هر سه قوه و همچنین نهادهای خارج از قوای سه‌گانه باید به حق جریان آزاد اطلاعات احترام بگذارند و تمکین کنند.

عارف خاطرنشان کرد: در جهان پرآشوب و در منطقه بحران‌زده ما ایران اسلامی به برکت خون شهدا و تدبیر مقام معظم رهبری و تلاش‌های ارزشمند تمامی نیروهای مسلح و متولیان امنیت کشور از ضریب امنیت منحصر به فردی برخوردار است. 

وی افزود: عدم دخالت نظامیان در رقابت‌های سیاسی علاوه بر تقویت اعتبار تلاشگران این حوزه با ایجاد شور و نشاط بیشتر در عرصه باشکوه انتخابات اقتدار ملی را پیش از بیش تقویت می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: رسیدن به لیست واحد در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای بزرگ کشور به  عنوان جهت‌گیری اساسی اصلاح‌طلبان و با سازوکار تعیین شده و شفاف با تأکید بر معرفی نامزدهای پاکدست شایسته و متخصص برای ایفای نقش در پارلمان‌های شهری و محلی با جدیت و دقت وارد عمل قرار خواهند گرفت.

عارف خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از حضور پرشکوه در انتخابات سال‌های 92 و 94 و همچنین قدردانی از حمایت‌ها و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری به بزرگان نظام و نقش ویژه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و جناب آقای خاتمی در خلق حماسه سیاسی تداوم حضور پرشکوه مردم را مهمترین پشتوانه اقتدار، رشد و پیشرفت کشور می‌دانم.

وی در پایان، گفت: این مجلس و دولت آینده باید بسترساز امید، آرامش و رونق اقتصادی، مبارزه با فساد و آسیب‌های اجتماعی، تحقق اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی تولید ملی، توسعه اشتغال و خصوصی‌سازی و کاهش تصدی‌گری نهادهای حاکمیتی در اقتصاد و توجه ویژه به بحران کم‌آبی و مسائل محیط زیستی باشد. 

انتهای پیام/

http://fna.ir/REFJS7



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید از معرفی برجام به عنوان نسخه شفابخش پرهیز شود/ استقبال از تحقق اجماع در جبهه اصولگرایان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..