تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه به روش‌های جدید علمی برای توسعه پژوهش سرا‌ها

توجه به روش‌های جدید علمی برای توسعه پژوهش سرا‌هابه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا کمریی مدیرکل آموزش و پرورش تهران در نخستین جشنواره دستاوردهای دانش آموزان پژوهش سرا‌های کشور با بیان اینکه با نگاهی جدید در حوزه‌های فناوری‌های نوین به توسعه پژوهش سرا‌ها می‌پردازیم، اظهار داشت: دانش آموزان با چنین اقداماتی به ظهور و بروز استعدادهایشان می‌رسند.

وی ادامه داد: امیدواریم امروز نقطه عطفی برای پژوهش سرا‌ها کشور و اقدامات پژوهی دانش آموزان محسوب شود و چنین برنامه هایی تداوم داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پروش تهران تصریح کرد: زمینه جدیدی از همکاری‌ها با توجه به اهمیت ارتباط آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها ایجاد شده و بر این اساس کیفیت بخشی را به عنوان اصل در فعالیت‌هایمان قرار دادیم.
 
کمریی اظهار کرد: آموزش و پرورش کیفی را مستقر کردیم و توجه به پژوهش سرا‌ها از جمله اقداماتی است که برای بروز استعدادهای دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی افزود: برای بروز خلاقیت‌ها و استعداد این پژوهش سرا‌ها فرصت ارزشمندی است و باید برای تقویت هر چه بیشتر این مراکز بکوشیم.
 
کمریی با بیان اینکه در جذب دانش آموزان برای بروز استعدادهای آن‌ها مورد توجه است، یادآور شد: این موارد نقاط مثبتی در امر آموزش کشور محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه به روش‌های جدید علمی برای توسعه پژوهش سرا‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..