تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین جلسه هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات به میزبانی پست‌بانک ایران برگزار شد

اولین جلسه هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سید تحسین عادلی مدیرکل دفتر وزارتی برگزار شد.

به گزارش شمانیوز: در این نشست سید تحسین عادلی اقدامات صورت گرفته در این اداره‌کل را مثبت ارزیابی کرد و بر فرآیند تشکیل پرونده‌های گزینش، اخذ استعلام‌ها، پیگیری و ارائه به موقع آن به اداره‌کل سرمایه انسانی و رفاه تأکید کرد.
گرامی نیز در این نشست ضمن خیرمقدم به مهمانان و ارائه عملکرد به تشریح اقدامات، خدمات و فعالیت‌های شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی و نیروی انسانی این بانک پرداخت.
همچنین در این نشست در خصوص اقدامات و عملکرد گزینش، آیین‌نامه‌های اجرایی، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوطه و برنامه‌های سال جاری بحث و تبادل‌نظر شد.
گفتنی است: درپایان این نشست دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نمایندگان نهاد عالی گزینش از بخش‌های مختلف اداره‌کل گزینش این بانک بازدید و ضمن استماع نظرات کارکنان و آشنائی با نحوه عملکرد آنان مقرر گردید جهت ارتقاء توان علمی اعضای هسته و رابطین گزینش در استان‌ها و مناطق دوره‌های مرتبط آموزشی برگزار شود.

منبع:روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین جلسه هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات به میزبانی پست‌بانک ایران برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..