تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیسی شد

به گزارش افکارنیوز،

یک منبع موثق و آگاه به ما خبرداد که گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پیکان با پرسپولیس به توافق دوساله رسیده که بعد از پایان لیگ بلافاصله علنی و رسمی خواهد شد.

طرف مدعی بود همین شرایط را هم شجاع خلیل زاده مدافع کنونی سپاهان اصفهان دارد که بازیکن مورد علاقه برانکوست.

البته مجید جلالی سرمربی پیکان مدعی است پرسپولیسی ها به دلیل منع قانونی نمی توانند بازیکن خارجی بخرند و به احتمال زیاد گادوین منشا در تیمش خواهد ماند.

درحال حاضر گادوین منشا با 14 گل زده پشت سرساسان انصاری و مهدی طارمی در رده سوم جدول گلزنان لیگ شانزدهم ایستاده و بعید نیست دردو هفته پایانی حتی این دو بازیکن را بگیرد و آقای گل این مسابقات شود.

گفته می شود گادوین منشا با این قرارداد گران ترین بازیکن فصل آینده پرسپولیس در لیگ برتر خواهد بود!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیسی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..