تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتنه فقیه نصیری: حال عمومیم خوب است و مشغول بازی در «شهرزاد2» هستم

به گزارش افکارنیوز،

فقیه نصیری در خصوص اینکه آیا فصل دوم این سریال نیز مانند فصل اول پر سرو صدا می باشد یا خیر افزود: قطعا زمانی که حسن فتحی و نغمه ثمینی متنی را نگارش می کنند، کار خوبی است و به آنها مطمئن هستم. با توجه به پیشینه فصل اول این سریال و دقت های حسن فتحی بی شک این فصل هم پر بیننده خواهد بود.
او درباره این موضوع که بازی در کدام یک از مدیوم های  تلویزیون، سینما و تئاتر برایش مهمتر است ، گفت: بیشتر تلاشم را می کنم که در کارهای خوب و با کیفیت بازی کنم و برایم مهم نیست که در تلویزیون باشد یا سینما و یا تئاتر.
 

لازم به ذکر است که آتنه فقیه نصیری تا به امروز در فیلم های سینمایی مانند: مزرعه پدری، کاکادو، هشت پا، سال های بیقراری به ایفای نقش پرداخته است و در مجموعه هایی تلویزیونی نیز مانند ماه و پلنگ، شیدایی، شمعدونی، مدار صفر درجه و آسمان همیشه ابری نیست که جزو سریال های پربیننده سیما بوده است نیز هنرنمایی کرده است.

«شهرزاد2» ادامه ای بر داستان «شهرزاد» خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتنه فقیه نصیری: حال عمومیم خوب است و مشغول بازی در «شهرزاد2» هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..