تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف وزیر بهداشت به اشتباه در مورد جهانگیری

به گزارش افکارنیوز،

وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش هزار نفر سفیران سلامت دانش‌آموزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آقای جهانگیری به نفع روحانی در انتخابات کناره‌گیری می‌کند یا خیر، اظهار داشت: من وزیر بهداشت هستم و در حوزه بهداشت صحبت می‌کنم.

وی در ادامه این سوال که شما قبلاً گفته بودید آقای جهانگیری وارد عرصه انتخابات نمی‌شود، گفت: پیش‌بینی من مثل پیش‌بینی‌های شما گاهی اشتباه می‌شود.

وزیر بهداشت در ادامه در ارتباط با اعضای شورای شهر آینده و فعالیت آنها در حوزه سلامت، گفت: شورای شهر به همان اندازه که به ساخت و ساز توجه می‌کند به خدمت در شهر نیز باید اهمیت دهد و بیشتر از درآمد شهری به فرهنگ شهر بها دهد.

وی افزود: شهرها را توسعه می‌دهیم ولی به موضوع خانه بهداشت، بیمارستان و ... گاهی توجه نمی‌شود، حداقل اگر بیمارستان یا خانه بهداشت نمی‌سازم زمین بدهید تا این موضوع محقق شود.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: کسانی که به شورای شهر می‌آیند لازم است به سلامت مردم در حوزه‌های مختلف اعم از آلودگی هوا، آلودگی‌های صوتی و انواع اشعه‌ها چه در حوزه خود ساخته و چه سایر موارد توجه کنند.

وزیر بهداشت افزود: سالانه حدود 18 هزار نفر در تصادفات در کشور جان خود را از دست می‌دهند که بخشی از آن به مردم بازگشته و بخشی مربوط به مسئولین است.

وی گفت: باید رودربایستی‌ها کنار بگذاریم و جاهایی که به سلامت مردم مربوط است را قاطعانه تصمیم بگیریم.

هاشمی عنوان کرد: هر چه به سلامت مردم آسیب می‌رساند باید بی‌پرده بگوییم و جلوی آن را بگیریم چرا که در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بسیار بد است که از هر دانش‌آموز 9 نفر آنها کم‌تحرک باشند،‌گفت: دیابت، فشارخون بالا، بیماری‌های مفصلی و ... در کمین این افراد در آینده است لذا باید این موضوع دائم برای دانش‌آموزان تکرار شود.

وی خاطرنشان کرد: کشور زمانی پیشرفت می‌کند که مردمی سالم داشته باشد و به سلامتی مردم اهمیت بدهند البته حدیث نبوی نیز داریم که سلامت مقدم بر امنیت است لذا توجه به این مسئله ضرورت دارد.

گفتنی است، کتاب سفیران سلامت با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز و وزیر بهداشت همچنین جمعی از مسئولین در حوزه آموزش و پرورش رونمایی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف وزیر بهداشت به اشتباه در مورد جهانگیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..