تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان برگزاری مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری

کد خبر: ۵۱۸۵۳۹

۲۰۷۸  بازدید

رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مستقر در سازمان صداوسیما از برگزاری اولین مناظره کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در جمعه هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مستقر در سازمان صداوسیما از برگزاری اولین مناظره کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در هفته جاری خبر داد.

احسان قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: اولین مناظره جمعه همین هفته به مدت سه ساعت با حضور شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی افزود: مناظره دو به دو نداریم و مناظره‌ها با حضور شش کاندیدا انجام خواهد شد.

این عضو شورای نظارت بر صداوسیما همچنین بیان کرد: مناظره‌های تلویزیونی از دو شبکه یک و شش پخش خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: امشب کمیسیون تبلیغات در جلسه‌ای در خصوص برنامه‌های ضبطی، مستند و همچنین مناظره نمایندگان نامزدها جلسه داشته و قرعه‌کشی انجام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان برگزاری مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..